HTML

Esküvő - avagy éljük túl a szervezést!

Mit csinál az ember, ha nincs pénze esküvőszervezőre? Megszervezi saját maga. Igen ám, de hogy kezdjünk neki? Nem veszünk el a szolgáltatók tengerében? Mivel egy épkézláb oldalt se találtam ahol tényleg leírnak mindent egytől egyik, így megosztom veletek én hogyan csinálom.

Friss topikok

Linkblog

Jelentés

2012.06.17. 22:17 hegereka

Még élek!:D

A sulival akadt egy kis rendezni való, csúszok egy fél évet, aminek nem örülök, de túl élem.

Esküvő terén jelentem jól állunk:

Maradunk Balatonlellén a Züdülő lett a befutó.

Bejelentkeztünk az anyakönyvi hivatalba (kellett: személyi, lakcím, anykv-i kivonat), az egész kb. fél óra volt. Megbeszéltük, hogy én kötőjeles leszek, H. marad, ahogy van. Nem lesz se gyertyagyújtás, se homoköntés, a homok nem tetszik, a gyertyát nem nagy valószínűséggel elfújná a szél. Lesz viszont szülőköszöntés, szép zenére bevonulás.

Elkezdtük kiosztani a meghívókat, sőt lassan be is fejezzük, már csak 10 darab van. Saját készítésű, megterveztem és itthon nyomtattuk, csak papírt kellett venni.

Lefoglalva: fotós, vőfély, zenekar.

Megrendelve: sütik, virágok.

Beszerezve: ruhák, dekorcuccok.

Egy-két apróság hiányzik még. Ma éppen ültetőkártyatartókat gyártottunk, meg az írdatlan mennyiségű dekorációs anyagot (mindenféle szir-szar) pakoltam bele egy óriási dobozba.

A dekorstuffról jut eszembe, nagyon-nagyon sok mindent kreatívkodtam össze, ez lesz a következő poszt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eskuvohegereka.blog.hu/api/trackback/id/tr124594766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása