HTML

Esküvő - avagy éljük túl a szervezést!

Mit csinál az ember, ha nincs pénze esküvőszervezőre? Megszervezi saját maga. Igen ám, de hogy kezdjünk neki? Nem veszünk el a szolgáltatók tengerében? Mivel egy épkézláb oldalt se találtam ahol tényleg leírnak mindent egytől egyik, így megosztom veletek én hogyan csinálom.

Friss topikok

Linkblog

Ruha vol.3.

2011.12.01. 21:55 hegereka

A mai nap termése egy csodálatosan gyönyörű ruha, amit 89800 magyar egységért vásároltam.

Tegnap előtt nézelődtem a neten, és láttam, hogy az egyik a szalon (www.molettszalon.hu) a mindenképpen meg kell nézni listámról kiárusítást tart. Gyors telefon, időpont mára. Első benyomás: Egy nagyon kedves, aranyos néni fogad engem és barátnőmet (illetve rögtönzött fotósomat). Viszonylag nagy és tágas és majdhogynem világos szalonban találjuk magunkat, tele gyönyörű ruhákkal, gyorsan elmondom mi az elképzelés, hipp-hopp 4 ruha sorakozik előttem, abból egyik a kiszemelt ruha, amit már mutattam nektek. 4-et próbáltam, mindegyik jó volt, de hát egy, ami mindent vitt:

És hát igen, ez A RUHA CSUPANAGYBETŰVEL. És rájöttem, hogy a fátyol se rossz, de azért nem lesz. A ruhához jár vagy alkudtam egy bolerót is, aminek ugyanolyan a mintázata és a díszítése, mint a ruháé.

Az ár egy kicsit szíven ütött, de gyakorlatilag kölcsönzési összegért vettem meg a ruhát. Természetesen tisztítva és sérülés nélkül. Előnye, hogy mivel fűzős, egyrészt nem kell melltartó (ami egy újabb 10-15.000-es tételt jelentett volna), másrészt, ha fogyok is még jó lesz. Jelentem 10 kilónál tartok, félút.

Rossz hír, hogy januártól nincs a szalon, viszont aki már biztos a dolgában, az olcsón tud gyönyörű ruhákat beszerezni, még volt jó pár...

 

Csíny letudva!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eskuvohegereka.blog.hu/api/trackback/id/tr423430117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása