HTML

Esküvő - avagy éljük túl a szervezést!

Mit csinál az ember, ha nincs pénze esküvőszervezőre? Megszervezi saját maga. Igen ám, de hogy kezdjünk neki? Nem veszünk el a szolgáltatók tengerében? Mivel egy épkézláb oldalt se találtam ahol tényleg leírnak mindent egytől egyik, így megosztom veletek én hogyan csinálom.

Friss topikok

Linkblog

Ruha vol.2.

2011.09.14. 11:40 hegereka

Jó reggelt/Jó délelőttöt kedves menyák!

Este nem igazán tudtam elaludni, H beduzzogott, mert csak a Pro4 adná A MECCSET, de nekünk az nem jön be, így lemaradt róla:(

Szóval miközben nem aludtam, levelezésben álltam néhány menyával, akik eszembe juttatták, hogy még fel se vázoltam a ruha elképzeléseimet! Ezt pótolandó szóljon e bejegyzés, most erről!

A menya ruhája

Az álomruha ez lenne! Ára 55.000-99.000,- között leledzik valahol, természetesen bérelve! Sikerült egy varrónőt is utolérni, aki kimondottan esküvői ruhák varrásával foglalkozik, ő kb. 89.000,-ért varrná meg. Felhívtam a szalont, azt mondták, október-novemberben menjek próbálni, addigra lemegy a szezon, és új ruhák is jönnek (mellesleg talán sikerül újabb 6 kilótól megszabadulni addigra!:D) A ruha a Molett Szalonban (http://www.molettszalon.hu/) található. Ajánlom azoknak is akik nem husisak, mert nagyon szép ruháik vannak!

Következő versenyző

Ez egy Mori Lee ruha (ajánlom, mert van külön kollekció nagyobb méretekre)! Ami nem tetszik benne, az az alsó része, nem szeretnék fodrokat. Virág oké, fodor fúj!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezekből látszik, az elképzelésem: egy "egyszerű" ruhát szeretnék, fodor és feltűzés, meg csallangok nélkül. Lehet benne csipkebetét, vagy virág. Gyöngy, strassz nem kő!

 

Samantha után szabadon --> A Bikám ruhája

H-nak egy barna árnyalatú öltönyt? képzeltünk el. Azon egyszerű indoknál fogva, hogy feketét nem szeretnénk, és van egy extra kényelmes, barna cipője, ami már be is van járatva! (10.000,- Ft-tal beljebb vagyunk!) Volt egy kitérőnk az Ázsia Centerbe. Én is csak hallottam, hogy mennyire óccó, és tényleg! Találtunk öltönyt (magyar gyártó, 100% gyapjú) akciózva 15.000,- HUF-ért, ennél jobb nem is lehetne. Még nem vettük meg, ráérünk, hátha addig ő is lead a kis pocijából:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 A Koszorúslányok ruhája

Ohh.. igen ez lesz a jó.Lesznek kisebb (8,8,11) és nagyobb (felnőtt) koszorúslányok is. Mivel olyan elvetemült vagyok, ráhúztam egy színvilágot az esküvőnkre, így meg kell egyezniük egy színben! Válaszható árnyalatok: púderrózsaszín, mogyoróbarna, bézs, esetleg haloványzöld. Semmiképpen sem abroncsos-habosbabos!

 

 

Vélemények?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eskuvohegereka.blog.hu/api/trackback/id/tr383226511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása