HTML

Esküvő - avagy éljük túl a szervezést!

Mit csinál az ember, ha nincs pénze esküvőszervezőre? Megszervezi saját maga. Igen ám, de hogy kezdjünk neki? Nem veszünk el a szolgáltatók tengerében? Mivel egy épkézláb oldalt se találtam ahol tényleg leírnak mindent egytől egyik, így megosztom veletek én hogyan csinálom.

Friss topikok

Linkblog

A nem akarásnak, nyögés a vége!

2011.11.07. 14:22 hegereka

Eljutottam odáig, hogy kifejtem véleményem az egész  esküvő-iparról, mert egy kicsit el vannak tévedve a tisztelt szolgáltatók!

Tehát az ember lánya/fia eljut odáig, hogy összekötik életüket és ezt megünneplendő nagy banzájt csapnak. Ez nagyon jó dolog, viszont rengeteg - ismétlem rengeteg! pénzzel jár. És ki kapja meg a pénzt? Hát az étterem, virágos, cukrász, zenész stb. Ezt a fejtörést folytatva tőlem kapják a nagy zsét! Tehát Én vagyok az, aki megveszek egy szolgáltatást vagy terméket.

Történt ugyanis, hogy a netes búvárkodás közepette találtam egy balatonboglári esküvőszervezőt. Írtam néki emailkét, nincs válasz, eltelt 3 hét nincs válasz. Írtam még egyet. Csodával határos módon jött rá válasz. Ő már írt nekem vissza, biztos elveszett a levél az éterben. Ok, elfogadom. (megjegyzés: egy valamit is magára adó cég, nehogymá' freemail-es emailcímet csináljon!) Tehát találkozzunk, ha megyünk le anyóshoz látogatóba, Ok. Előre megbeszélt időpont (szombat), írok neki egy héttel. Minden ok? Persze vár minket. Jó. Pénteken felhívom, hogy mégis mikor és hol találkozzunk? Hívjuk fel mielőtt elindulunk és akkor mondja hol az irodája. Ok. Szombat reggel jön egy sms, hívjuk mikor indulunk. Jó. Indulnánk, hívom. Semmi. Hívom a másik számán. Semmi. Ezt kb vagy 6szor. Este 7kor felhív, hogy ne haragudjunk, benn hagyta a telóját az irodában, és hazament. Hát hol érdekel engem, buktál minket...

Kérdem én, ha tudja, hogy találkozónk lesz, és megbeszéltük a dolgot, nem visszamegyek azért a k***a telefonért (főleg egy olyan városban, mint bboglár - kb. 10 perc az egyik végéből a másikba)???? Na hát nálam ez nem játszik. Ez egy komoly esküvőszervező? Aki az első találkozóra se jön el?

Lehet, hogy ez a mai hozzáállás? Nem ők vannak értünk? Nem mi fizetünk? Vagy én tévedtem el?

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://eskuvohegereka.blog.hu/api/trackback/id/tr753361027

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fotós ajándékba 2011.11.07. 19:25:10

Nehéz szitu, mert ajándékot többnyire jó szívvel ad az ember, kivéve azt a néhány alkalmat, mint pl.: a trójai fa ló esete.  Mégis, ritkán ajándékoznak szülészt, könyvelőt, ügyvédet, jó asztalost,.. stb. többnyire inkább ajánlják. Hacsak nem ismer...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása